V nasledujúcich riadkoch sme pre Vás pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť na dobrakupelna.sk. 

Vyberte si tovar:

Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo lupy (HĽADAŤ). Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v ľavom rolovacom bannery kategóriu “KATEGÓRIE”, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem. Pri produkte si nezabudnite všimnúť súvisiace či doplnkové produkty v dolnej časti, ktoré Vás môžu inšpirovať pri výbere.

Vložte tovar do košíka:

Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar. Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.
Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo ZATVORIŤ, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo ZOBRAZIŤ KOŠÍK.

Zmena obsahu košíka:

Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK (piktogram tašky) v pravom hornom rohu stránky.
V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonou krížika.
Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo OBJEDNAŤ.

Doprava a platba:

Doprava a platba:
Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť po dohode aj osobne v Nitre, alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z dopravných spoločností.
Osobné vyzdvihnutie tovaru v Nitre je zadarmo.
Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred prevodom na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí v hotovosti.

Doručovacie údaje:

V tomto kroku je nutné vyplniť FAKTURAČNÉ ÚDAJE, ako vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „ODOSLAŤ NA INÚ ADRESU“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ“

Zhrnutie objednávky:

Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť k doručovacej adrese“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“
Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Záväzne objednať s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 02 2025 1000. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Osobný odber:

V prípade, že ste si zvolili osobný odber budete informovaní telefonickým avízom. Ak ste toto avízo ešte nedostali, tak váš tovar k osobnému odberu ešte nie je dostupný.

Potvrdenie záruky: 

Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré dostanete pri osobnom odbere, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.